Problemy z tarczyca a dieta

Problemy z tarczyca a dieta

Dysfunkcyjnej tarczycy może mieć wpływ na każdy aspekt zdrowia, w szczególności jego metabolizmu i zużycia energii. Ten hormonalne wystrzelenie stworzy niejasne i nieprzyjemne objawy, takie jak zmęczenie, wyczerpanie, depresja, mgła mózgu, przyrost masy ciała, suchość skóry i włosów, nietolerancja zimna, zaparcia, skurcze mięśni, problemy menstruacyjne i problemów z płodnością, jak widać w tarczycy pod czynne , Nadmiernie aktywnych tarczycy może powodować nerwowość, drażliwość, kołatania serca, zaburzenia paniki, drżenie rąk, łamliwe włosy, nadmierne pocenie, nietolerancję ciepła, bezsenność i osłabienie mięśni.

Tarczycy i zaburzenia czynności nadnerczy stworzyć niskiej energii metabolicznej w organizmie, co zakłóca komunikację między komórkami i ich zdolność do pozyskiwania składników odżywczych i hormonów. Ponieważ każdy proces wewnątrz korpusu wymaga energii, gdy organizm nie ma wystarczającej do prawidłowego funkcjonowania, każdy będzie działać prawidłowo we własnym charakterystyczny sposób, co prowadzi do niepożądanych objawów.

Odżywianie odgrywa kluczową rolę we wszystkich funkcji gruczołu / hormonalnej. Staraj się ograniczyć lub uniknąć:

Gluten

Problemy z tarczyca a dieta

Soja

„Biały” żywności, takich jak rafinowanego cukru, mąki, ryżu i ziarna

wrażliwość spożywcze lub alergia?

Problemy z tarczyca a dieta

Wysoko przetworzona żywność

Węglowodany ciężkie posiłki

Te niewielkie zmiany w diecie stworzyć cenne wsparcie odżywcze, które mogą pomóc w przywróceniu równowagi gruczołowej zdrowia i zmniejszenia objawów. Bo nawet najzdrowsza dieta nie może dostarczyć pełną gamę witamin, minerałów i składniki odżywcze niezbędne dla optymalnej równowagi, zaleca się, że multiwitaminy i minerały suplement być podjęte na dobę w celu wsparcia / gruczołów hormonalnych zdrowia. Sprawdzić suplementów oraz beta-karoten, cynk, miedź, witaminę C, witaminę E, witaminę B6, niacynę, ryboflawinę, i innych.

– autor artykułu