Nieodpowiednie zywienie a klopoty trawienne

Nieodpowiednie zywienie a klopoty trawienne

– 68% podało zaparcia – 63% potwierdziło nieświeży oddech – 51% zgłosiło bóle głowy – 53% zgłosiło wzrost wapnia w moczu – kluczowy prekursor do utraty gęstości kości i osteoporozy.

Inne badania wykazały, że stale niski poziom węglowodanów może prowadzić do wielu czynników, w tym powikłań serca, zwiększone ryzyko raka i uszkodzenia nerek.

Ponadto, jak wspomniano powyżej, trawienie węglowodanów prowadzi do wzrostu poziomu insuliny, które nie tylko reguluje poziom cukru we krwi, lecz również poprawia wchłanianie aminokwasów do przebudowy mięśniowej.

Oznacza to, że jeśli chcesz, aby zwiększyć swój metabolizm do spalania tłuszczu i / lub budowy masy mięśniowej dla lepszego ciała, trzeba węglowodanów gdzieś tak długo, jak jest to w odpowiednim czasie, jak to omówiono powyżej.

Co jeśli jestem wytrzymałość sportowca?

Jeśli wziąć udział w sporcie lub szkolenia, które trwa dłużej niż 45-60 minut, twoje potrzeby węglowodanowe są nieco bardziej skomplikowane.

Nieodpowiednie zywienie a klopoty trawienne

Trzeba zainwestować w dobrej jakości węglowodanów napoju pić w trakcie i po treningu i zawodów. Poza tym, twoje potrzeby są dokładnie takie same jak powyżej.

Jedzenie węglowodanów przez cały dzień, jak wielu sportowców wytrzymałościowych jest receptą na coraz chudy „tłuszcz”, zastanawiając się, dlaczego nie można poprawić swoją sylwetkę pomimo całej swojej ciężkiej pracy i znacznie zwiększa ryzyko wystąpienia warunków cukrzycę.

Nawet jeśli dwa razy dziennie trenować, należy jeszcze ograniczyć węglowodany pokarmy bogate do po treningu posiłek i podczas sesji długich ćwiczeń.

Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami i 5 widać imponującą poprawę poziomu energii, tłuszczu i ogólnego stanu zdrowia.

Jon Le Tocq jest wiodącym osobisty trener w Guernsey, który specjalizuje się w szybkiej utraty tkanki tłuszczowej, szkolenia Kettlebell i siły i klimatyzacji dla wydajności.

www.elektrotechmed.com
– autor artykułu