Jaka role spelniaja weglowodany

Szalone fad diety oparte na ograniczenia i pozbawienia opuściły nas nie tylko z palącej kwestii narodowej otyłości, ale także stanie zupełnej dezorientacji o tym, co powinniśmy jeść.

Zamiast obrażać inteligencji poprzez dzieje się nie jeść słodyczy, białego pieczywa, takich jak chleb i ciasta, ciastka, słodkie napoje itp, chcę patrzeć na bardziej skomplikowane rzeczy.

Oto 5 kluczowych rzeczy, które mogą nie wiedzieć o węglowodany, które mogą mieć ogromny i szybki wpływ na zdrowie i tkanki tłuszczowej.

1) Te czasy, kiedy „naprawdę potrzebują węglowodanów”, to faktycznie nie …

Jeśli utrzymuje bliskie rekordu, to widać, że te czasy, kiedy pragniesz węglowodanów są nierozerwalnie związane z chwilach stresu. Może to być zarówno stres fizyczne lub psychiczne.

Patrz, ciało ludzkie nie ma jeszcze ewoluował, aby znać różnicę między dwoma głównymi kategoriami stresu. W minionych latach, stres zazwyczaj zaangażowane albo ucieka z dzikiego zwierzęcia lub walcząc uratować swoją rodzinę.

Teraz, stres częściej prezentuje się w postaci zaburzeń psychicznych związanych z problemami cywilnego lub rodzinnego, irytujący kierownika lub współpracownika, korków i dowolnej liczby innych czynników, które nie pociąga za sobą żadnej aktywności fizycznej.

Problem polega na tym, że wiesz o tym, ale naturalne mechanizmy reakcji Twojego organizmu nie! Hormony, które aktywują w ramach „walki lub ucieczki” odpowiedzi na stres, aktywowane są niezależnie od tego, gdzie stres pochodzi.

Wiąże się z tym, jest „zapotrzebowanie” na stacjach benzynowych. Twój organizm odczuwa stres i zakłada, że ??jest to spowodowane jakąś formę intensywnej aktywności – albo walki lub biorąc lot ze źródła zagrożenia.

W skrócie mówi, tankowanie – „Daj mi węglowodanów !!!”

Co się dzieje?

Idziesz do najbliższego źródła cukru, który wydaje się być kanapka, czekolady albo miskę zbożowych.

– autor artykułu