Zalety jedzenia mango

Zalety jedzenia mango

Grejpfruty są w różnych kolorach, rozmiarach i smakach. Grejpfrutowy może być gorzki lub słodki www.wfw.com.pl z czerwonym, różowym, białym lub złotym miazgę. Grejpfrutowy może być obrane i zjadane jak pomarańcza, przeciąć na pół i spożywane z cukrem posypane na wierzchu, pokroić i dodać do sałatki owocowej, pieczone na tarta itp grejpfrutowy jest bardzo cytrusowy owoc z wieloma korzyściami dla zdrowia. Istnieje 41 kalorii w pół grejpfruta (średniej wielkości, 128 gramów). Najbardziej popularne rodzaje grejpfrutów czerwony, biały i różowy grejpfrut z marek jak Ruby, Star Ruby, Rio Red and Marsh Ruby. Kalorii grejpfruta są stosunkowo blisko pomimo różnic.

 Red grapefruit – gorzki smak, pulpa czerwono-pomarańczowym, bardzo mało nasion

 · Biały Grapefruit – jasnożółty miąższ cierpki smak, nasiona

 · różowy grejpfrut – bardzo małe nasiona, słodszy smak, różowo-czerwona miazga

Korzyści zdrowotne i odżywcze Fakty

Podobnie jak wiele innych owoców cytrusowych, grejpfruty są bardzo bogate w witaminę C. Tylko pół grejpfruta zawiera 78% dziennej zalecanej dawki witaminy C. Jest to bardzo ważne dla organizmu, pomagając zwalczaniu zakażeń i wzmocnić układ odpornościowy i łatwość stany zapalne, takie jak reumatoidalne zapalenie stawów, zapalenie kości i stawów i astma. Wraz z witaminą C, grejpfruty są bogate w witaminy A, E i B złożonych, wapnia, magnezu i potasu. Witamina C i potas znaleźć w grejpfruta pobudza także więcej oddawanie moczu, pomagając ludziom, że walczą z zaburzeniami oddawania moczu wywołanych nerek, wątroby lub choroby serca. Grejpfrut jest również doskonałym źródłem błonnika. Dieta bogata w włókna pomocy w obniżaniu poziomu cholesterolu, proces trawienia poprzez utrzymywanie regularnej organizmie i zmniejsza ryzyko chorób serca. Od grejpfrutowy ma wysoką zawartość błonnika pomaga zmniejszyć uczucie głodu, ograniczenia apetytu.

– autor artykułu